Thursday, May 14, 2009

ant.. yen dan Baharin

gambar 1.hadri ngan gaya macho...hehehe
( sejoe: model..ahahaha.)
hari da hampir tgh mlm...aku masih lagi mengadap pc aku...sepatutnye aku siapkan terus keje aku n balik utk prepare barang2 travel esok...malas giler rase..tetibe nk menulis dua blog malam nie..ahahahaha..
2,3 hari nie aku dok busy uruskan urusan perjalanan besok n pada waktu malam plak amek gambar rakan2 sbg eksperimen (seperti mane korang tgk dkat atas)..thanx to sejoe n hadri...ur both rocks..hahahhaa....
ape2 pn..sambil melayani lagu dari The Cure...aku tersedar yang byk perkara yg perlu dicapai tahun nie...setelah memikirkan n menshortlisted kan senarai..ant. bende yg aku perlu capai tahun nie adalah seperti berikut:

i. Ijazah Sarjana aku
ii. body camera baru
iii. lense baru
iv. cover set moto baru
v. ........x taw lagi aper..a gud n nice karier utk aku travel kowt.

insyaAllah..kalau tuhan izinkan...n aku murah rezeki..target2 ini aku boleh capai...at least in life u need to have plan..sama ade target ko smpai ke x..tu lain la..sbb bende ni depend pade tuhan nk bagi ker x..satu jer aku berpegang dlm idup nie..ape yg kiter nk..kiter mesti usahakan x kira ape2 pn....insyaAllah..kalau bende tu halal n diredhai oleh tuhan..kite boleh capai...hehhe..ok la..nk buat keje lak..chow beb..

No comments:

Post a Comment