Tuesday, May 19, 2009

satu malam di Shah Alam




helo...after aku balik dari Singapore semalam...terus aku packing new stuff since esok pagi2 aku kene dtg shah alam..join kursus berkaitan dgn kaji selidik keberkesanan program...around 8.00 am, i directly ride my bikes goes straight to Shah Alam dengan satu bag laptop n satu bag kamera..hahaha..
sampai jer dkat tempat kursus, aku terus join...bermula dari jam 9 pagi smpai 4.30 p.m...rumusan utk keseluruhan kursus, ok..since aku bleh refresh back all the things that i've learn around three years ago....
lepas settle sume..aku pikir nk balik putrajaya plak..smpai dkat tempat moto..langit menunjukkan hari da nk ujan...cancel plan nk balik,lebih baik aku lepak ngan member2 dkat shah alam jer...
dlm kul 5.30 p.m lebey kureng, aku pn p McDonalds sksyen 3, lepak kat saner sorang2 layan McChicken(lone ranger beb).....sambil makan aku kol member aku rijal ajak join skali...x smpai 15 minit, mamat ni da smpai,(giler cepat)...selesai semua urusan, aku pegi lepak dkat rumah member di seksyen 2...
dlm leka2 berborak2 n melayan dokumentari jamie oliver (cook show), aku pn tertido..bangun2 member ajak pegi makan...tgh2 bersiap, aku pn terpikir utk shoot low light dkat shah alam..lokasi pertama di seksyen 13 (skate park)..nk shoot action...
sewaktu makan, tetibe terkeluar cadangan menarik dari sorang member nie..."ape kater kite p shoot dkat menara berkembar uitm "...aper lagi beb..sume pn setuju...dgn berbekalkan tiga biji kamera n 2 org model free...kiter org pn masuk ke dalam kampus...on the way ke saner pn gerun jgk sbb takut nanti pak guard sekat..ape2 hal pn, kami berjaya sampai..


punyer la gerun biler teringat dkat kisah kawan aku yg bangunan tu berhantu..ape2 pn aku tekadkan semangat sbb nk shoot dari high buildings...cubaan pertama, aku cube ambil gamba low light n then cubaan seterusnya aku try shoot pakai teknik pencahayaan...berikut adalah gambar2 yg nk disharekan dgn korang sume...hahaha..da ngantuk da...k la guys..got to go..bye..hahaha

No comments:

Post a Comment