Wednesday, May 27, 2009

satu malam yang tenang..



aku dan rokok membunuh...penuh bergaya,sensasi ..hahhah



di suatu malam yang tenang iaitu malam ini, aku still mengadap komputer..skg ni aku baru jer siapkan satu draft paper utk dihantar ke konferens di Indonesia..punyerla jauh conference tu..hahaha..
one down, one more to go...besok aku kene berhempas pulas siapkan satu lagi paper utk symposium on fracture mechanics dkat penang...both conference adelah bulan 6...pecah kepale gue..tp yang pasti aku puas hati kalau dpt menyiapkan sesuatu dlm mase yg singkat(biarpn aku buat keje last minit)...hehehehe..anyway,harap2 bukak semester baru ni aku da bleh start writing n submit thesis aku by August or September..n another next sem.tunggu viva jer..
Hopefully la....yg penting target kene ade beb..jgn pakai hantam ke jadah jer..

No comments:

Post a Comment